Uppe ur badet

Först nu slet jag mig upp ur badet bara för det är så skönt att bada för all värme och sånt så mysigt (A) :D ne men idag vart det väll inte så länge jag bada brukar bada upp mot 12 timmr ibland bara för det är så skönt givetvis somnar man ju också ibland :P men aldrig låter man vattnet sluta rinna utan det bara rinner och rinner så skönt att man inte bor i hus eller på landet för man har hur mycket varm vatten som hälst :D det har hänt mig 1 gång att jag bada och somna och vaknar upp av att vattnet är iskallt då hade dom antagligen stängt av varm vattnet eller så tog det slut :P men det var ganska kul den gången för då flög jag upp har hänt samma sak en gång när jag stod och duscha ni kan ju tänka er hur man flyger upp i panik av att vattnet blev helt plötsligt iskallt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0