Träffa nyss den jag älskar

När jag såg dig så fick jag känslan att jag behövde spy för att jag såg dig för det du gjorde mot mig men jag älskar dig oerhört mycket ändå ochvill ha tillbacks dig men jag vill inte såra dig eller något för när jag har blivit sårad vet jag att jag är jävligt duktig på att såra tillbaks och det är en anledning till varför jag inte vill att det ska bli vi men anledningen at jag vill bli tillsammans med dig igen är att vi hade underbara 1 år och 3 månader och förlovade i 11 månader och alla våra stunder och din älskade familj allt vi gjort tillsammans alla våra mysiga stunder då vi bäddat ner oss i sängen och myst och kollat på film och kommer aldrig glömma våra brottnings matcher vi har haft när jag låtit dig vinna för du är min Princessa. Du ville snacka idag när vi träffades men jag ser inget i att snacka när vi sedan skiljs åt alf för att du ska gå och träffa kompisar och jag hem till mina polare. Jag steven samuelsson älskar dig Isabelle Alexandra Lithner för den du 'r den du var jag älskar dig för allt du gjort för mig kommer aldrig glömma alla morgonar då du klev upp ur sängen tidigare än vad du igentligen behövde för att du skulle göra frukost till sängen till mig varje morgon. jag kanske inte har sakt att du är den jag älskat mest av alla och har älskat jag älskar dig mer än jag älskar mig själv och tro mig jag är självkär jag kanske inte har sakt att du var världens underbaraste person men det borde du förstått alla gånger jag legat och bara pratat ut om mina känslor för dig men jag tänker inte bli svag och sätta mig i en håla. Allt kommer vara som vanligt förutom att jag kommer träffa mina kompisar oerhört mycket mer än vad jag gjorde när jag var med dig. Vi var som gjorde för varandra!. <3
Kommer alltid att älska dig för den du är den du var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0