Studier

Fått frågningar om vad jag studerar till och vad jag ska bli. Jag studerar till fin snickare alltså göra möbler och sådant. Men kommer förmodligen jobba med grov snickeri Tex bygga hus och sådant. jag tänkte lägga upp lite bilder på möbler/saker jag gjort så kan ni ju alltid skicka iväg en kommentar om vad ni tycker om sakerna. Tänkte införskaffa en vanlig digital kamera några tips på någon bra digital camera?? skulle bli ganska glad om tips på det :D. Är det något ni undrar om mig vem jag är hur jag är eller vad jag gör så skriv gärna en kommentar så ska jag försöka beskriva vem jag är om inte annat lär ni ju märka hur jag är vem jag är av blogg inläggen. Jag kommer nog delvis vara bättre på att lägga upp bilder än att sitta och skriva i bloggen men är det något spec ni undrar över så fråga på jag är öppen för frågor :D. puss på er alla :D <3 q="">

 



En låt jag fastnat för vet inte varför kanske beror på att min kusins barn blev misshandlad av odrningsvakter vilket jag själv har blivit också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0