Sömn Lösa Nätter

1 timme = 3600 sekunder
1 dag = 86400 sekunder
1 vecka = 604800 sekunder
1 månad = 2629744 sekunder 
1 år = 31556926 sekunder

 

Om detta nu stämmer helt korrekt har jag haft sömn problem nu i 1296000 sekunder och jobbigt att sova, men förr eller senare måste det ju lösa sig. Igår var alf min bästa dag på ett tag nu jag var ute med barndomsvän Petra och tog en lång härlig promenad och mötte julia eftersom hon bad oss komma förbi på en cigg, några cigg senare så gick jag och petra till stureby och jag lämnade henne vid tuben för hon skulle hem. När man kom hem insåg jag att jag har världens bästa mamma och som köpt en 150 gram hamburgar tallrik åt mig mhm yummi yummi.

Outfiten igår :D


Barndomsvän petra :D

DEt var allt för just nu tack och hej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0