Promenad

Nu har jag vart ute på en promenad med kära petra (Barndomsvän) vi var väll ute och gick i halv timme timme nu är hon hemma hos mig och jag ska blogga lite snabbt sen vara social med henne :D alf idag har jag npog vart den lyckligaste på hela jorden på många dagar jag och min kära flickvän har blivit tillsammans igen alltså Isabelle Lithner och det är helt underbart världen bästa känsla i magen en liten ny start på livet nästa och att känna att vi är tillsammans och att jag kommer få åka hem till henne och träffa hennes kära föräldrar och syskon igen är helt underbart :D


Petra min underbara barndomsvän som alltid finns vid min sida om jag behöver hjälp vilket jag gör för henne också :D <3 äslkar dig min vän<3


Min underbara flickväns äldsta lillebror värsta coolingen :D


Min underbara flickvän och hennes yngsta lillebror :D älskar dom båda helt underbara:D




Min flickväns underbara föräldrar som hjälpt mig genom mycket och vart där när jag behöver hjälp och fått mig att sköta skolan fått mig på andra banor i livet helt underbara föräldrar. bilden är från när dom hade sitt brölopp den 30 april om jag inte minns helt fel. :D älskar er matte och petra <3

Kommentarer
Postat av: Kuparissyster

Hatar dig för att du valde just den bilden.. Sug min snopp kära du. Gå och koka kaffe :) me want some mord koffein :) puss älskar dig världens bästa underbara barndomsvän och andra halv. <3

2011-11-20 @ 21:54:25
URL: http://www.kuparissyster.devote.se
Postat av: Steven Samuelsson

haha jag älskar dig också petra vadå den var ju cool ju :D

2011-11-21 @ 05:19:33
URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0