Pengarna på bordet

Nu är det pengarna på bordet som gäller sitta och svara på lite frågor och se hur mycket pengar man skulle gått hem med såklart 2 miljoner varje gång (A) :P ne men en koppkaffe med tjejens föräldrar var gott nu kollar vi på pengarna på bordet endast 6 av 8 frågor kvar och dom har fortfarande 2 miljoner hoppas dom går därifrån med 2 miljoner så hon som är nu kanske kan förstora sina bröst lite mer (A) ;) har slappat och kollat på Skyskrapan brinner innan en film som är gjort 1976 sjukt grym men ganska gammal så man får ju räkna med lite "idiot" betänkningar på saker och ting som dom gör :) tjejen är på träning själv sitter man och bloggar hihi ska väll göra mina situps för kvällen snart om jag nu orkar det idag :P imorgon blir det till att gå till skolan sen ska man gå på teatern Hair vet ej vad den handla om ellern ågonting det ända jag hört av folk är att det är massa naken scener och sådant så vi får väll se ur länge man orkar sitta där och kolla på den innan man drar hem och kolla på desperet med tjejens familj istället och deras kära granne kastrullhäxan Mona :P tack för mig så länge bloggar snart puss hej så länge :D <3



Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Jag har aldrig sett desperate antar att det är dom där hemmafruarna va? :-p . Mina kompisar följer det slaviskt men själv har jag aldrig kollat ;)

2011-11-30 @ 20:51:37
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Steven / Brodersamuelsson

Desperata hemma fruar så du har helt rätt sjukt skum serie har ej följt kollar lite då och då tjejens mamma och deras granne sitter varje tisdag kväll och kollar om dom inte kan det så spelas det in :P

2011-11-30 @ 21:39:35
URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0