Kärlek

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att hjälpt två polare att flytta och det gick ju jätte bra även om det var en flytt till uppsala:) ska besöka dom runt jul någon gång och hälsa på och störa dom lite så dom inte får allt för mycket frihet ute på landet :P :D idag när jag kom hem var det alf välstädat och fint min kära kusin yohanna startade med att diska så började resten att damsuga och skura och byta klädsel på soffan och allt helt underbar familj alltså juste får inte glömma att Isabelle Lithner är här och vi ska prata med varandra och försöka våran relation som just nu är komplicerat förhållande men löser sig nog förmodligen hoppas alla fall på det bästa:). nu blir det till att ta en cigg kolla en film och njuta av att man fått så mycket kärlek idag av vännerna för att jag hjälpt dom :D lite bilder från flytten och lite annat idag kommer text snutt över varje bild :D



Bilen lite halvpackad jag som packa in såklart :D



En cola ett måste för dagen :P lite cola beroende (A)



Bilen lite mer full efter typ en kvart efter första fottot jag som packat tog tyvärr ingen bild när allt var i bilen men den var propp full ända ut till backdörrarna :P och det guppade och hoppade hur mycket som hälst men allt låg exakt som jag packat det (A) stolt ;)




Så mycket såg man på gatan när man stängde av lysena vad skulle man göra om man inte hade lysen på bilen asso :P :D




Jag i bilen på väg hem lite halv seg och inte den bästa bild kan jag ju säga Btw ska klippa mig imorgon Wie fett nice :D


En tavla jag håller på att måla och har hålt på i typ 2 år för att jag glömde bort att jag håller på att göra den :P läg gärna en kommentar om vad ni tycker om den än så länge :D inte den bästa kameran heller trots allt får vänta tills jul då jag kanske får en iphone eller en kamera då kommer bild kvaliten vara så mycket bättre :D



Kommentarer
Postat av: Cassie

roande blogg du hade ^__^

2011-11-20 @ 08:25:53
URL: http://faiirydust.blogg.se/
Postat av: Saga

Du ritar ju fan bra Steven! Och tack igen för hjälpen :)

2011-11-20 @ 11:31:10
URL: http://sagastahl.blogg.se/
Postat av: Steven Samuelsson

tack saga, det var så lite så säg till om det är något bara smsa eller något om du behöver hjälp :D <3



Cassie tackar om du inte vaar eronisk nu :P

2011-11-21 @ 05:21:04
URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/
Postat av: Terese

Följer dig med nu.

2011-11-21 @ 06:56:06
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0