Hemma! :)

Nu är jag hemma efter att sovit hos min underbara flickvän jag blogga inte så mycket igår eftersom jag hade dygnat och var hur trött som hälst så ville inte sättta mig vid datan och somna när jag skulle hem till tjejen. Det första som händer när jag kommer inanför dörren när jag kommer hem till min kära flickvän är att hennes lillebror på 4 år kommer och hoppar upp i min famn igen och vill visa mig hans koja och allt han gjort och fått under tiden jag inte bott där. Senare på kvällen var det hur mysigt som hälst vi satt och kolla på pengarna på bordet med en varsin kaffelatte hela familjen och käka bullar och kakor :D tack för en underbar kväll igår kära familjen Lithner. älskar er oerhört mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0