Hemma !!!

Nu är jag hemma vart inte att åka till skärholmen ännu alf utan vart att åka med tjejen och hennes familj till willys i älvsjö nu ska jag snart gå och möta petra och lilla hunden hon är hundvakt åt vet ej riktigt vad det är för hund men kan lägga ut bild sen när dom kommer hit så alla får se ska tydligen vara en chiuaua eller hur det nu stavas alla fall nu ska jag gå och möta petra aldeless strax märker att det inte är så många som läst min blogg idag om man jämför med igår blir ju tråkigt att blogga om man inte har så många läsare i slutändan :P nästa helg är det alf planer på att sticka till uppsala:) En fråga till alla blogg läsare som jag inte känner skulle ni våga gå fram och hälsa om ni skulle se mig på stan?? :D (Om ni ser mig var inte blyga fan kom fram och säg tja steven hur är läget fan :P precis som att ni kände mig) hehe skoja för då skulle jag bara bli förvirrad om någon sa så som jag inte känner men var inte blyga eller rädda för att hälsa om ni ser mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0