Fantastic four

Har inte bloggat så mycket för har varit sjuk och sovit fram och tillbacks, men nu ska jag alf börja blogga igen om jag får tillgång till data eller iphone eller någon annan telebobo för tänker inte äns försöka blogga via min experia. Idag har man vart i skolan vart 2 lektion för direkt när man kommer ditt står man utanför klass rumet i typ en halvtimme och väntar på läraren sen får man reda på att hon är sjuk eller inte där och ingen vikare hade man heller.
Senare på dagen vart det alla fall att spela lite bordsfotboll och sen ner till frisörerna och fixa håret vart som sakt bara 2 lektioner eftersom det var det vi hade och det var matte och engelska. Engelska var sjukt rolig för han läste någon historia om 2 killar som stod på en bro och tjuv rökte så var den ena typ "jätte cool" och rökte sen kasta stenar och fimpar på bilarna som åkte under bron sen kom det 3 stora killar i en svart camaro upprullande på bron och i bilen satt det 3 stora killar som tog dom båda och slängde upp dom på motorhuven och tvinga dom att slicka upp askan från bilen. Föreställ er rästen. Matten vart inte så mycket mer än prata om prov och sånt har bara ett kapittel kvar till att bli klar och få godkänt. men nu tittar jag på Fantastic four med min kära flickvän hennes pappa och hennes minsta lille bror.


Sjukt bra film rolig skum och lite action men ändå action hjältar :D puss alla blogg läsare :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0