En sanning om livet

Jag vill träffa dig pappa kan du komma ut från skiten och sluta vara kriminell jag vill ha ett liv som många andra där det är bra och har 2 föräldrar som kan stötta än i vilka lägen som än finns jag vet att du finns där för mig när som hälst men du kan inte komma och stötta mig face to face. där du sitter nu mår du inte själv bra du mår bättre ute i friheten med dina barn och din familj i miss you father. Du kanske inte har varit den bästa pappa men du är ändå min farsa du är en del av mitt hjärta det är du som funnits där för mig med pengar om jag har behöft det du har alltid funnits där vid min sida även om du var en skit mot mig och familjen när jag var lite men jag förlåter dig för det och vill inte att du ska sitta inne där du sitter nu och hoppas att när du kommer ut att du sköter dig och inte är "kriminell" vill värkligen bara kunna åka och träffa dig när som helst och vara med dig och ta en kaffe eller en cigg. jag älskar dig pappa och mamma känn dig inte bortglömd för jag älskar dig hur mycket som hälst det är ändå du som fått ta hand om mig och alla syskonen för att pappa gjorde som han gjorde mot dig och oss barn jag älskar er kära föräldrar<3


Jag har inte alltid fått bo hos dig heller mamma men du stötta mig när jag bodde på forstefamiljen jag rymde och fick lvu hos forsterfamiljen men sen när jag fick det skicka  dom hem mig till dig på lvu mamma jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg! följ min blogg via bloglovin så följer jag dig :) kram!

2011-11-18 @ 23:20:04
URL: http://matildaniclasson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0