Det Gjorde Min Morgon

En iskall cola och en cigarett kan en morgon bli bättre eller?? :D

Eller ja morgonen skulle ju kunna vart ljusare om jag fick vakna upp bredvid den jag älskar ( Isabelle Lithner )






En liten bild jag ritat en gång i tiden jag kan jag också om jag vill ett exempel är här det är så kul att rita men samtidigt skulle jag inte kunna se me själv i att bli designer eller målare men sjukt rolig och bra tidsfördriv och sen se vad man själv skapat av en penna och ett papper är ju otroligt :D







Ser fram emot dagen ska typ ficka 3 gånger ( LOL ) :P men trevligt med sällskap och få prata ut med :D <3 
mer kommer senare :D  



Horoskop för dagen:

Tur
Allt ser ljust ut nu. Lyckan ler emot dig och framgångar lär inte vänta på sig. Otur i spel med siffror kan dock förekomma.
Hälsa
Du kanske kan känna dig litet snuvig idag och det bör du ta på allvar. Det här är absolut inte rätta tiden att bli sjuk för dig.
Ekonomi
Du kan gott slösa de pengar du har idag, det kommer snart att trilla in nya ändå.
Arbete
Det kan råda en spänd stämning mellan dig och en kollega. Att du är spetsig i dina kommentarer gör inte situationen bättre.
Kärlek
Du har stort behov av närhet idag. Om din partner verkar ointresserad kan du bli sårad, men försök att inte lägga så stor vikt i det.
Relationer
En vän kan för en stund förvandlas till ovän idag. Egentligen gäller det ju bara småsaker men det kan ändå tända till ordentligt.

 

 

Horoskopet är taget från ditthoroskop.nu tack för mig så länge puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0