Dagen

Idag har jag vart med petra och christian vi har varit i skärholmen solna och lite överallt :D men framför allt en mysig fika på espresso house inga bilder tyvärr min lur var död :( har vart i alla möjliga sko affärer för ptrea tittar efter skor till vintern hon vill ha sen kan jag ju säga att det är sjukt mycket polis kontroller ute dom stod över hela E20 E18 E4 lite över allt och körde laser skyltarna var nedsatta till 50 sen 30 på motorvägen liksom då är det något som var general knas :P
Fråga gärna frågor om det är något ni undrar om mitt liv med adhd och dyselexi

Kommentarer
Postat av: Terese

Hur mår du idag då? :)

2011-11-22 @ 05:34:48
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Steven Samuelsson

jag mår väll bara bra och mådde bra igår också tack vare alla nära och kära jag har jag lyckades faktiskt få i mig mat igår till och med :S

2011-11-22 @ 09:04:59
URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0