Bra ställt

Någon som har det bra ställt hemma och inte massa bråk med föräldrar det första som händer när du kommer hem för första gången på veckan någon som kan offra mig en säng och ett bord att käka vid? utan att man ska behöva komma hem och bråka det första man gör? någon som kan ställa upp och bara vara snäll för dom inte pallar bråka längre heller någon som känner lika som jag och bara vill fly från problemen hemma och flytta långt åt helvete så man aldrig mer ska behöva se problemen hemma och bara njuta av att allt kanske är mycket bättre på andra sidan häcken? någon som kan förstå det ?? jag pallar inte medm orsan mer hon kan ta sitt lilla rutna liv och tagga åt helvete säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: du vet vem<3

Du vet att du får bo hos mig. Du behöver inte fråga nån annan, du vet att du har mig och mitt hem<3

2011-11-25 @ 17:57:26
Postat av: saga

du behöver inte känna dig ensam, men du ska vara glad att du har en tjej som du kan dra till..

2011-11-27 @ 12:15:32
URL: http://sagastahl.blogg.se/
Postat av: Steven Samuelsson

Det funkar inte så heller saga jag kan inte alltid bara dra till tjejen för där kommer dom tröttna om jag bara kommer och går och är där för att jag inte kan bo hemma jag kan inte betala för mig för jag har ingen inkomst och dom kan inte stå för min mat på bordet varje dag heller det funkar bara inte jag vill inte vara någon snål jävel som lever på andra men ibland måste man väll men i mina ögon funkar inte det i slutändan jag skulle vilja köpa en husvagn och bara dra långt åt helvete utan telefon och allt och bara chilla i skogen i min säng

2011-11-27 @ 12:20:38
URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

du vet att du är välkommen till mig hela tiden det spelar ingen roll om du kommer och går ingen komme att tröttna på det.. vill speciellt inte att du dra lånt åt helvete för att må bra! jag önskar att du ska må bra, vart du än är<3

2011-11-27 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0