24 timmar

Har sovit nästan 24 timmar och känner att jag bara vill sova mer mår så sjukt dåligt men ska Alf försöka blogga så mycket jag kan igår gjorde jag inget annat än att bada och sov har inte gjort så mycket mer än att kolla tv/barnis med min flickväns lillebror och sovit snart ska jag hem till mig och sen till Petra och åka till Skärholmen för hon ska köpa skor sen blir det hem till mig då har förmodligen tjejen kommit hem till mig också skulle igentligen stå på gymnasie mässan imorgon men blir inte av eftersom att jag är sjuk och kommer aldrig palla stå där och besvara frågor och funderingar om min skola men ska vara social med min tjej och hennes familj nu för ska snart åka hem :)<3 puss alla läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0