Hemma hos morsan :D

Nu är man hemma hos morsan då blir lite mer bloggande då kanske :P eftersom jag har min egna data :P idag har man inte gjort så mycket hjälpte min kusins polare att flytta lite hon skulle flytta bort från rågsved :P typ alla gör det nu hmm undra varför :P sen vart det hem till tjejen och käka Giros/Kebab sen vart det bara att packa direkt och röra sig hem till morsan med tjejen nu sitter jag själv i rummet vid datan medans bruden sitter ute i vardagsrummet med min morsa -.- men men fett soft att bara kunna dunka musik utan att någon säger byt byt byt :P hon ska ju alltid klaga på min musik. ikväll blir det nog att spela lite med polarna har trotts allt inte spela på datan på typ 3 veckor fett stolt men måste ju spela lite också :P<3 inga bilder nu tyvärr orkar inte ta massa kort idag men blir dubbelt med kort någon annan dag istället :P puss på er alla blogg läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0