flyttat hemifrån

Har precis läst massa andra bloggar har flytta hemifrån hem till min flickvän och då är det värkligen flyttat morsan tog nycklarna hem och jag är inte välkommen ditt jag tackar alla för hjälpen och stödet men det är lungt så länge jag har bell och hennes familj. nu ska jag nog kollar lite film eller spela lite Moder warfare 3 vet inte riktigt är sjukt uttråkad och sjukt rök sugen så någon som kan offra sig och komma med en cigg s¨jag kan röka lungorna ur mig när jag vaknar ?? :P ne men puss alla läsare ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har inte haft internet på datan eller telefon på ett tag nu :S <3

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Har din mamma slängt ut dig då? Hemskt att inte vara välkommen hem mer, skulle aldrig göra så mot min son. Tur du har en bra flickvän med familj som låter dig bo där.

2011-12-17 @ 12:01:28
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Steven Samuelsson

jo jag är glad att jag har henne och hennes familj som stöttar mig genom allt och hjälper mig om jag behöver det.

2011-12-17 @ 15:21:25
URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0