Fixar mig :D

Nu är man vaken lite tidigt med tanke på att jag börjar 10:10 men men hällre tidigt än sent :D kommer nog bli roligt i plugget idag. Bråka lite med tjejen igår men idag känns det som att vi är kära på nytt liksom som det var första gången man såg henne när det var fjärillar i hela magen och jag kände att jag bara kunde flyga för jag var i min egna värld älskar henne så oerhört mycket men kommer aldrig förlåta henne för det hon gjorde men kommer aldrig heller sluta älska henne för hon är mitt liv min vardag mitt allt den dagen dom hittar ett slut i rymden den dagen kommer jag sluta älska dig och det kommer dom aldrig göra så det kommer aldrig ta slut om inte du vill göra slut för jag kommer aldrig göra slut inte äns om du vart otrogen för då skulle jag bara ha så kul själv för jag är så jävla hämdlysten så alla vet vad som skulle hända och du vet själv vad som skulle hända :) Jag älskar dig otroligt mycket Isabelle Alexandra Lithner min lilla underbara bebis :D <3


Dagens outfit typ :P

Snart ska man röra sig till skolan och ta det lungt med polarna på lektionerna och chilla med soft musik i högtalarna :P<3
Puss på er alla läsare :D

Kommentarer
Postat av: vet inte vad du vill kalla mig...

Tydligen så gör du iinte det... Men jag älskar dig och bara så du vet, jag har inte ljugit!!! Jag älskar verkligen dig, varför skulle jag göra om mina misstag??? En fråga som du ska svara på<3

2011-12-05 @ 08:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0