<3

Karl Steven Daniel Pontus Samuelsson Larsson, du är det bästa som har hänt mig! jag kan verkligen inte förklara min kärlek för dig, den är helt obeskrivlig. första gången vi sågs så tyckte jag att du var värsta "coolingen", du gick där med vita mjukisar med rasta färger på sidan, samma med tjocktröjan. det var mitt på natten och vi var på väg till trehörningen för att bada. jag minns inte alla som var med men några minns jag. det var du, jag, Lina, Cat och Sebbe tror jag, kommer inte ihåg alla som sagt. vi badade och Lina skulle inviga sin nya badräckt. jag minns hur du och lina satt och värmde varandra och jag började undra om det verkligen fanns nån kärlek emellan er längre efter allt det jag hade hört den natten. natten var över och vi var på väg hem. du drog hem när vi kom till macken i Stureby och där va massor av andra människor. Lina och Cat bestämde sig att dra hem till dig och frågade om jag ville följa med. jag sa ja och vi började gå mot dig. jag hade aldrig varit i området där du bodde, jag kollade mig omkring men nej kände inte igen nåt. vi går in till dig och sätter oss i din säng. du hade rött vin hemma och blandade det med fanta exotic och jag trodde ni var sjuka för att ni tyckte att det var gott. ni tvingade mig att dricka upp allt i glaset och det gjorde jag, det va det äckligaste jag någonsin druckit. men jag gjorde det för din skull! för just samma dag började jag att gilla dig. vi började umgås mer och mer efter första gången vi träffades, om du hade bett någon om mitt nummer, jag tror från cat men jag kommer inte ihåg. du började smsa mig och vi började prata med varandra ännu mer. det var en underbar känsla. jag åkte till landet med Cat en helg den sommaren och du vart ganska ledsen eftersom jag tog med mig Cat och inte dig. du smsade hela tiden och jag vart lika nervös varje gång du smsade, men tillslut kom smset som jag hade väntat på. det stod ungefär "jag tror jag börjar gilla dig på riktigt nu" och jag visste verkligen inte vad jag skulle säga, det var verkligen mitt livs bästa dag! vi umgicks sista veckorna på sommarlovet 2010 och jag kommer aldrig att glömma det. men en dag så hände det, vi vart tillsammans och jag kunde inte sluta gråta för mig själv. det var verkligen underbart! allt förändrades och det blev bara bättre och bättre. jag tänkr inte ta upp dom dåliga delarna i vårt förhållande för det är inte värt det! och det blev bara ännu bättre den 1/1-11, vi förlovade oss. jag var jätte lycklig med dig och är det fortfarande! varför jag har skrivit det är bara för att jag minns det så väl mycket och kommer aldrig att glömma det heller! jag vill bara säga att jag är ledsen för att det dåliga jag har gjort och jag vet att du inte kommer att förlåta mig men jag älskar dig och har stor respekt för dig! du är det bästa i mitt liv och utan dig just nu skulle det kännas som om världen höll på att gå under. men det kommer den aldrig att göra för jag har dig och hoppas på att jag kommer få ha dig resten av mitt liv! jag vill bara säga att jag älskar dig!






// din alldeles egna isabelle alexandra lithner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0